7:E DOSEN OCH KLAAAR !!!

Hade tid halv 8 för sista dosen strålning för denna gång
och det gick såklart bra !
Sen på med Emlaplåster och vänta 2 tim innan Zoladexsprutan
kan tas utan smärtor.
Maken var på plats redan vid 9 så han fick vänta liiite...

Han har nu kört 160 mil på några dar...stackarn !
Just mellan hemma och Umeå är det SÅ kul väg - inte !!!

Nu är det några veckors återhämtning som gäller
innan nästa läkarbesök.
Vila Vila Vila...
och alternativet är inget då jag ingen ork har.

Strålning + mediciner och omställningen från nästa frisk till sjuk igen
tog hååårt på krafterna mina.
Så batterierna måste få laddas ordentligt
i lugn och ro...

Men då en liten förbättring märks/känns
så går det ju lättare...
dock halvligger jag än. Sitta funkar inte...

♥♥♥KRAAAM♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Så skönt att vara hemma igen och att det är klaaart :D Nu hoppas vi att den lilla förbättringen bara ska kännas mer och mer!!
Kraaaaaaaaaaaaaam

2013-08-06 @ 20:09:39
URL: http://kickikickass.blogg.se
Postat av: Helena Lindvall

Hej Eva!
Jag har läst din blogg av och till under ett bra tag och det gör så ont i mig att du inte får känna dig frisk. Skönt att din behandling är klar och jag håller mina tummar att du ska må bra efter det här. //Helena

2013-08-06 @ 20:53:45
URL: http://levlivetidag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0