XELODA...

...är min nya medicin !
Cellgift i tablettform...
Och på måndag är det dax att börja.
Äter den i 2 hela veckor och sen uppehåll i 1 vecka för provtagningar mm
Sen 2 v igen...osv.

Sen blir det ny magnetröntgen, skelettscint och mer prover i oktober.
Ska även få ett skelettstärkande dropp men först ska en tandutredning göras.

Blev mycket nytt för tanten nu...

Men jag litar på Nisse totalt så jag gör som han säger.



Fick ut en hand o en fotsalva för det gäller att sköta om dom extra mycket nu.
En biverkning...

Känner mig då mycket bättre än förra veckan
även om det tar tid med att få tillbaka orken.
Domningarna är kvar men jag känner förbättringar...

Så även om cellgift låter hemskt,
så känner jag mig ändå positiv...
för det ska jag hjälpa mig framåt !
Och framåt ska vi !

♥♥♥KRAAAAAAAM♥♥♥


Kommentarer
Postat av: svärmor Iris

Det låter skitjobbigt vilket jag förstår att allt är, men tur i oturen att du har en doktor du litar på! Tänker på dej och önskar att ni inte vore så långt borta, jag kan ju inte göra så mycket men skulle ju vilja ge dej en kram på riktigt och inte bara genom datorn!!! Men K-R-A-A-M-A R från mej!

2013-08-22 @ 16:29:36
Postat av: Ankan

Med Din enorma styrka kommer Du att fixa det här galant!
Kramar!!!

2013-08-22 @ 17:20:41
URL: http://ankabloggen.blogspot.se
Postat av: Henny

Från djupet av mitt hjärta: Lycka Till

2013-08-22 @ 17:41:37
URL: http://osorterat.blogg.se
Postat av: Ditte Yvonne

Stora kraaaaaaaamar till dig, vännen!

2013-08-22 @ 20:46:17
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0