DÅ VAR DET DAX...

Laddade med lite sol och värme innan 18-milafärden till Umeå :



Sen var det dax :



Väl framme fick jag eget rum - dock lite kalt kanske :



Men stort och luftigt !
Egen minitv :



SVT1, SVT2, 4:an och 6:an + lite barnkanaler...men det funkar !

Dock skulle lite utslängda färgglada kläder kanske sätta lite piff på stället ;-)
Dax att tipsa Ernst om en god sak...

Maken drog iväg hemåt :



Och det blev provdax för mig.

Och inskrivning av läkaren...där jag undersöktes grundligt både hjärta, lungor, brösten och lymfar.
Dom vill gärna ha ett nytt och färskt cancerprov från nån svullen lymfa, men det fanns ingen :-D
Så det kan bli tal om att ta från skelettet ist...
för att ha så exakt och bra prov och kunna styra behandlingen precist.

Sen förklarade han att om dom inte gjorde den här strålningen
så skulle jag antagligen tappa båda benen och magen mmm.

Så nu känns ju FELET som ortopederna gjorde i Piteå ÄNNU större...fibro och en kortisonspruta och kom tillbaka om 3-4 veckor !

Om några tim kör vi igång med förberedandet av strålningen
och om allt flyter på har jag första dosen i mig i afton :-)
Eller senast på tisdagmorgon...

Sen blir det strålning vardagar och hem över helgen och ner några dar igen...

Känns skönt och tryggt att vara här med proffsen...
Litar totalt på deras upplägg !

Så nu är det nog dax att sova lite till...

Just ja...hittade lite mysljus :



♥♥♥ NATTI-KRAAAM ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0