STRÅLNINGSDAX !!!

Har nyss varit ner för en röntgen och blivit uppmärkt,
så nu är det bara några timmar till första strålningen !
Har tid kl. 12.30...

Blir jäkligt skönt att komma igång redan idag :-)

Har sovit halvhyfsat - lite för hård madrass för min onda rumpa/höfter
så jag ska få in en bättre madrass !
Superservice måste jag säga...
snacka om härlig personal !
Väldigt hjälpsamma och glada och trevliga...



Del av märkningen...

Jag vet att det blir liiite stora bilder men nu är det så ;-) ;-) ;-)

Snart en liten upptäcksfärdsprommis för att lära mig hitta lite bättre här...
Tur jag har mobilen o kan fota hur jag går :-)

♥♥♥KRAAAM♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

där på södra där jag antar att du är har de väldigt bra mat i restaurangen

2013-07-29 @ 11:05:33
URL: http://www.lizaloop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0