PAMIDRONAT...

...är dagens nyhet i min kropp !
Ett skelettstärkande dropp typ Zometa som jag fick förr
men inte mina njurar tålde.
Detta ska nu vara bättre...
förhoppningsvis !!!

Tog över 2 tim att droppa in och min plan sen
var att promenixa till föräldrarna...
men både spöregn och total trötthet
gjorde att sjuktaxi hem kändes smartast !

Sen har det blivit VILA med stora bokstäver...
Är rent lite svullen i ansiktet men det är väl cortisonet :-(
Tur jag har lägre doser nu...

Men känner att det blir tidig kväll...
så nu duschen och sen NATTI !

Så får vi se hur pigg jag är imorrn.
Finns en plan på lite födelsedagsbakning
då cancertanten fyller 51 i veckan...
men vi får se hur jag orkar.

Det blir jäkligt enkelt, sliskigt och förhoppningsvis gott !
Och helt nya recept ;-)

♥♥♥KRAAAAAAM♥♥♥


Kommentarer
Postat av: svärmor Iris

Ta det lugnt bara, så du inte överanstränger dig! Jag tycker din kropp har fullt upp med att ta emot all Medicin! KRAMAR!

2013-09-02 @ 22:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0