4:E DOSEN STRÅLNING...

...är i kroppen !
Och det känns inget alls :-)
Men gör förhoppningsvis STOOOOR skillnad !

Kommer att minska lite på Betapred cortisonet redan imorrn
men ändå stå kvar på hyfsad dos.

Ska försöka tänka mig smärtan på en skala
vilket är svårt då man aldrig tänkt i de banorna förr.
Men allt för att göra livet lite lättare ;-)

Imorrn har jag stråltid 7.15 och sen kommer maken och hämtar hem mig.
Finns inte en chans i h-vetet att jag kan sitta på en buss
och skumpa hemåt med mina svanssmärtor.
Så älskade maken bilar ner...

Och nästa tid är först på måndag kl. 2
så jag får en härlig helg hemma.
Förhoppningsvis med nära och kära ♥

Man laddar så mycket goenergi av gullungarna,
så allt går liksom lättare av bara det !

1000 1000 tack igen för ALL omtanke och alla samtal och sms...
Ni vet att det gör gott för mig !!!!

♥♥♥KÄRLEK♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Så härligt att du får komma hem och tanka energi!

2013-08-01 @ 23:58:00
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0