5:E DOSEN...

...är i kroppen och jag mår bra !
Det enda jag känner är att jag är lite tröttare än vanligt
men familjen är rätt van vid det...hehe !

La mig 9 igårkväll och sov först 5 tim, sen vaken 2
åsså 2 tim sömn till !
Men det funkar...

Tandutredningen gick jättebra igår.
Alla ca 20 röntgenbilderna visade på mycket bra tänder
och tandläkaren var imponerad av mina braiga tänder...kul !
Så idag fortsätter jag med tandhygenisten
och sen ska jag väl vara klar för det skelettstärkande droppet jag ska få...

Tänkte försöka mig på att åka buss idag
då det var himla jobbigt att vänta på taxin så lääääänge...
Måste ju prova iaf...har ju min sittdyna...
Åsså kommer Cissi och hämtar mig så jag hinner träffa gullstruten oxå :-)

OM jag inte är klar snabbt.
Då ska jag se hur långt jag kan orka gå ner mot stan...

Rapport kommer senare ;-)

♥♥♥KRAAAAAAAAAM♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Så härligt att det går så bra!!! Men det visste vi ju redan att du skulle fixa detta :D Kämpa på!! Du är jävlat bäst! <3

Kraaaaaaaaam

2013-08-28 @ 15:45:39
URL: http://kickikickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0