6:E DOSEN I KROPPEN !

Har haft en underbar helg hemma med familjen
och bara vilat och mått gott !

Sovit som en klubbad säl i min egen säng
och ätit mat som smakat nåt :-)

Barn och barnbarn och närmaste vännerna har kikat in hos oss
och mina föräldrars födelsedag har firats.

Nu tillbaka och näst sista dosen är gjord !
Maken befinner sig mest i bilen just nu ;-)
men snart är jag hemma igen.

Nånting har hänt med magen och avdomningarna.
Inga stora förändringar men jag känner iaf en förbättring...
och förbättringar är ju just det som jag vill ha !

Värken har oxå lindrats något och även om jag inte kan sitta
många minuter, så är det bättre än förra helgen !
Och jag njuter av varje sekund med mindre ont...

Typiskt nog så råkade jag paja mina läsbrillor när jag kom hit
så nu ser jag lite snett...
men överlever nog det till imorrn :-)

♥♥♥KRAAAM♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0