FÖRÄNDRING...

Jag känner en förändring !
Kan inte exakt sätta ord på vad men nåt har blivit bättre !
Min totala vila har kanske gett resultat...

Smärtorna är kvar men dom fixar jag med morfinet
men det är domningarna som sakta sakta sakta släppt en anings aning...

Och det kan jag meddela är UNDERBART !

Inga stora skillnader kanske, men för mig är de enorma :-)

Har även känt att orken sakta återvänder och
igår var första dagen jag gått ut i trädgården sen jag kom hem.
Plockade lite skräpblommor mm - inga tunga grejer - men iaf !
Blev inte länge men...det går åt rätt håll !

Kör inte bil än och kan inte sitta rakt än
och vilar bara mest än...
men jag känner mig positiv och glad och
har inte gett upp på något sätt !!!

På torsdag ska jag träffa Nisse och får då veta om det blir cellgift...
och jag gör som han säger.
Även om bara ordet gör att jag börjar må illa...

Måndag är det Faslodextajm och jag får sjuktaxi dit.
Torsdag skjutsar maken mig...
Stackarn...han har fått köra mycket bil nu ♥

Blir lite struligt med matlagning nu när han börjar jobba och Edith börjar 9:an,
så det blir till att planera lite mer.
Orkar inte stå många minuter så vi får satsa på lättlagat och förberedd mat ;-)

Och idag...tapetsering av sovrummet !
Vann tapeter i höstas och nu ska dom upp
för på tisdag kommer vår nya fina säng...

Underbart med lite nytt !!!

♥♥♥KRAAAAM♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Henny

Så roligt att höra att det går åt rätt håll, tror du är en sån kämpe som kan fixa det här med. Men att det tar på både kropp och själ förstår jag.
Vi håller tummarna

2013-08-17 @ 10:14:16
Postat av: Johanna

Tack för att du delar med dig av din resa till oss. Vi är många som hejar på dig! :)

2013-08-17 @ 10:32:49
Postat av: Svea

Skönt att höra att du känner dig piggare.
Håller tummarna.

2013-08-17 @ 12:24:10
Postat av: Ditte Yvonne

Det går åt rätt håll verkar det som! Håller alla tummar och tår för dig! Kraaaam!

2013-08-17 @ 20:37:44
URL: http://yvonneeblogg.blogspot.com
Postat av: Ankan

Det låter positivt!! Härligt att höra att orken börjar komma tillbaka!
Kramar!!!!

2013-08-18 @ 11:23:05
URL: http://ankabloggen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0