IMORRN...

...så är det dax !
Lite nervöst för hur jag ska må är det
men valet är ändå lätt !
Har läst lite på nätet om medicinen
och den vanligaste biverkning verkar vara trötthet...
och det har jag ju redan :-)

Försöker få ihop en bra tid att ta den på då man helst ska ha ätit strax före...
och det ska vara 12 tim mellan...
så 8.30 och 20.30 känns som att frulle och kvällis kan sitta perfekt.
Åsså hinner jag ta alla andra mediciner kl. 8...
För det är rätt många nu kan jag lova...
5+2+6+5 på morgonen och 3+1+5 på kvällen...+ extra morfin ice...och pulvret för magen...
Så man blir mätt bara på detta ;-)

Nåja...jag klagar inte så länge de funkar och så länge vi har ett så bra system där man inte behöver betala särskilt mycket på Apoteket ändå...

♥♥♥KRAAAAAAAAM♥♥♥



Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till bästa mamma!!! Ring imorrn!!!

Kraaaaaaaam

2013-08-25 @ 18:44:03
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0