ONSDAG SISTA JULI 2013...

...och magen är igång !
Jag vet...ointressant men väldigt viktigt för mig :-)

Ska få starkare dos med morfin då min är yttepytteliten enl doktorn
så jag ska slippa det mesta av värken.

Strålningen kan göra att det göra ondare först innan det blir bättre...
nån typ av inflammation tydligen.
Få se om jag orkar bussas hem på fredag eller om maken måste hämta mig...

Är trött - väääldigt trött - men jag fick ju Faslodexen förra veckan
och brukar ju reagera en dryg vecka senare.
Har vilat/sovit nästan hela em...behövligt !

Himla tur att jag har min sittring för den funkar himla bra att ligga på oxå...
blir bra avlastat så man kan slappna av lite iaf !

♥♥♥KRAAAM♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tråkigt att du ska behöva ha så ont!
Håller tummarna för att du kan åka hem över helgen!
Kramar
Annica

2013-07-31 @ 18:46:06
URL: http://ankabloggen.blogspot.se
Postat av: svärmor Iris

Skönt att du fått igång magen!! Det är ett h-sike annars.! Hoppas att smärtpillren hjälper lite mer! Håller tummarna som du väl vet vid det här laget!Du är en Kämpe, Love you!

2013-07-31 @ 20:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0