STRÅLAD !

Fick första strålningen idag mitt på dagen och det gick bra !
Känns ju inget alls utan det gäller ju bara att ligga still...

Efteråt tog jag en prommis inomhus - då det regnat - i sjukhuset. Snurrade på och hittade busscentrum för att få busstider hemåt till helgen och även ner igen på söndagkväll eller måndagmorgon.
Köpte mig en twistpåse i kiosken - dock ingen höjdare då godissuget inte är på topp :-)

Snurrade på lite till och hittade tillbaka till avdelningen !

Ringde kidsen och föräldrarna och berättade lite mer om vad som görs med mig ( och pratade givetvis med gubben oxå såklart ) så dom är lite uppdaterade !

Föräldrarna fyller ju år till helgen - samma dag fast 3 år mellan - och i år firas mammas 75-årsdag lite mer än pappas 78-årsdag, men jag är osäker på om jag orkar...vi får se !

Har lite ont i magen av alla mediciner mm men ska väl få ordning på den oxå...får all hjälp jag behöver.

Har fått in en bättre madrass nu så jag tror nog natten blir bättre inatt ! Känns mycket skönare...

Skulle bara haft lite bättre på tv:n...men kanske jag tar en tidig kväll ist !

♥♥♥KRAAAAM♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas att den nya madrassen gör att du får sova bra inatt! Kram!

2013-07-29 @ 21:27:24
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0