3:E OMGÅNGEN...

...är igång och 4 doser är i kroppen.
Hade godkända värden men fortfarande lågt blodvärde...104.
Så leverpastej mm hänger med nu oxå...
Igår var jag hyfsat pigg men idag har jag sovit 5 tim...
men är kroppen trött så är det ju bara att vila !

Nästa vecka är det magnetröntgen och så väntar jag på
skelettscinttid och även mammografi...
så det blir fullt upp :-)

Dock tycker jag att mina ben inte blir bättre...
men huvudsaken är ju att de inte blir sämre !
Men det är jobbigt att ställa sig upp utan stöd...
eller det går inte !
Måste ha nåt att trycka ifrån för att orka upp.
Tack och lov att liiite styrka finns i armarna ;-)
Men det är inte roligt med så svaga ben...

Nu lockar sängen för en trött cancertant !

♥♥♥KRAAAAAAAM♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0