CORTISON...

...har effekt !
Åtminstone i mitt ansikte :-(

Har blivit svullen o plufsig o varje morgon är det nästan svårt att få upp ögonen...
Vågen visar knappt nåt mer men mitt ansikte !
Usch usch usch...

Har ju hört en del som gått upp massor men tackolov inte det !

Men med alla mediciner så är det väl inte underligt om nåt förändras...
Men kunde det inte vara fötterna ist ;-)

Meeeeen...så länge allt går åt rätt håll får jag väl vara plufsig o svullen
för den dagen jag får sluta med cortisonet
så går det ju till sig igen !

Men lite trist är det ju ändå...

♥♥♥ PLUFS-KRAAAAM♥♥♥


Kommentarer
Postat av: a-l grönlund

hej...men så vacker som du ändå är...så vad gör det om ansiktet blivit rundare...när jag äter kortison sväller jag upp som en ballong:-)..men när man är så fin som du..på insidan som utsidan så spelar det ingen roll..kram

2013-09-03 @ 16:00:40
Postat av: Eva

Tack Lollo ! Du är snäll du...
Kraaaaaam Eva !

2013-09-04 @ 13:19:04
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0